Ηλεκτρονικές απάτες: Τι είναι το CallerID spoofing – Έτσι θα προστατευτείτε - enikonomia.gr
«Φουντώνουν» οι καταγγελίες πολίτων που πέφτουν θύματα επιτήδειων μέσω ηλεκτρονικών απατών. Στην πιο πρόσφατη μέθοδο εξαπάτησης, εμφανίζεται στο τηλέφωνο, όταν καλούν οι δράστες, ο αριθμός της τράπεζας και το θύμα, νομίζοντας ότι μιλάει με τραπεζικό υπάλληλο, δίνει προσωπικά στοιχεία και κωδικούς e-banking. Το…
Με χρεώσετε ήδη 3 ευρώ χωρίς να έχω εγγραφεί στην υπηρεσία σας θα τα φάτε όλα τα χρήματα που έχω
Επικίνδυνος 02/11/2021 00
Πλέον αν πάρεις τηλ. με το που απαντησουν σου ζητάει να δηλώσεις οτι εισαι προθυμος να δωσεις τα στοιχεια σου ωστε να σε βοηθησουνε με το αιτημα σου. Το εχει κανει κανεις?
Επικίνδυνος 16/04/2020 00
Ειναι απατη.Σε βαζουνε σε συνδρομητικη υπηρεσια χωρις να το δεχτεις μονο που θα ανοιξεις το μηνυμα.ΠΡΟΣΟΧΗ.
Επικίνδυνος 28/01/2020 00
Αφού με χρέωσαν, πήρα τηλ στην dimoco και μου απάντησαν αυτό
Αγαπητέ Κύριε/ Αγαπητή Κυρία Καλησπέρα σας,
Εμείς, το κέντρο εξυπηρέτησης πληρωμών MPSC, ειδικευόμαστε στον επαγγελματικό χειρισμό των αιτημάτων πληρωμής μέσω κινητού τηλεφώνου, για καταναλωτές. Βοηθάμε - φυσικά δωρεάν - να διευκρινιστούν τα γεγονότα με τον υπεύθυνο πάροχο υπηρεσιών. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε για να λύσετε το αίτημά σας.
Καθώς ισχυρίζεστε ότι δεν προβήκατε εσείς σε ενεργοποίηση της υπηρεσίας , εθιστούμε την προσοχή σας μήπως τρίτο άτομο προχώρησε σε αυτήν την εγγραφή κάνοντας χρήση των συσκευών σας, αλλά και σε αυτήν την περίπτωση εσείς φέρετε εξ ολοκλήρου την ευθύνη ως νόμιμος κάτοχος της τηλεφωνικής σύνδεσης , στην οποία και καταλογίζονται οι χρεώσεις .
Παρά ταύτα και καθώς επιθυμούμε να μην υπάρχει καμία αμφισβήτηση για την εγκυρότητα και την διαφάνεια των υπηρεσιών που υποστηρίζουμε τεχνικά και με κάθε διάθεση καλής πίστης έχουμε εγκρίνει την επιστροφή σε εσάς του συνόλου των χρεώσεων με πίστωση στον πάροχο κινητής.
Το αίτημα θα σταλεί εντός της εβδομάδος στον πάροχο σας και θα ολοκληρωθεί απο εκείνον.Η πίστωση θα φανεί στον επόμενο λογαριασμό σας, ωστόσο να σας ενημερώσω πως αν ο επόμενος λογαριασμό θα σας σταλεί εντός των επόμενων ημερών, τότε η πίστωση θα φανεί στον αμέσως επόμενο, καθώς χρονικά δεν θα έχει προλάβει να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Επιπλέον θα λάβετε και δωρεάν μήνυμα απο τον πάροχο σας που θα σας ενημερώνει σχετικά. Αν πρόκειται για καρτοκινητό η επιστροφή ολοκληρώνεται εντός 7 ημερών.
Εάν έχετε επιπλέον ερωτήσεις, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Με εκτίμηση,
Η ομάδα εξυπηρέτησης MPSC
Επικίνδυνος 21/01/2020 00
Κλέφτες σε χρεώνουν στέλνοντας SMS χωρίς καν να τα ανοίξεις. Καταναλωτές υπάρχει λύση: τηλεφωνήστε όλοι στους παρόχους σας και ζητήστε από τώρα να απενεργοποιηθεί η δυνατότητα να δέχεστε μηνύματα από 5ψήφια. Οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών παίρνουν ποσοστά από τις χρεώσεις, γι' αυτό τους αφήνουν εξαρχής. Ελλάδα γεμάτη απατεώνες σιχάματα. Πάρτε δράση με τηλεφωνήματα, μηνύσεις, επιστροφές χρημάτων και επί τόπου διαμαρτυρίες. Μην τους αφήσετε, είμαστε πολλοί, ψαχτείτε facebook κλπ
Επικίνδυνος 14/01/2020 +10
Στα καλά καθούμενα μας έφαγε 6:30 ευρώ. Με τρία απανωτά μηνύματα. Αμέσως μετά ήρθε μήνυμα από την WIND για φραγή του πενταψήφιου αριθμόυ.
Επικίνδυνος 08/01/2020 00
Μου εστειλε μηνυμα για χρεωσεις οπως στους παρακατω, προς το παρον φαινεται να μη χρεωσε τιποτα επειδη δεν ειχα υπολοιπο.
Επικίνδυνος 07/01/2020 00
ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΊΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΣΑΣ.....
Ουδέτερος 07/01/2020 +10
KΩΔIKOΣ PIN: 8610 ΠAPOXOΣ: DIMOCO.THΛEΦΩNO: 2103009942.XPEΩΣH:2.08EYPΩx3SMS=6.24EYPΩ/EBΔOMAΔA ΣYN TYXON TEΛH KINHTHΣ ΣYNΔPOMHTIKH YΠHPEΣIA FANTASYHUB.
Εχω cosmote και εκανα φραγη χρησιμοποιωντας το mycosmote app. Ξερει κανεις απο ποια σελιδα εγκαθιστανται τα cookies;
Επικίνδυνος 01/01/2020 00
Χρέωση 6,24€ + τέλη χωρίς την έγκρισή μου.
Επικίνδυνος 28/12/2019 +20
Με ενημέρωσαν από τη Vodafone ότι ο πενταψήφιος αριθμός που μου έστειλε 8 μηνύματα και μου "έφαγε" 17€, είναι της εταιρείας DIMOCO και έχει αυτόν τον αριθμό καταχωρημένο.
Το θέμα είναι ότι η εταιρεία πάροχος δεν μπορεί να σφυρίζει αδιάφορα και να θεωρεί εμάς υπευθύνους για κάποια υποτιθέμενη εγγραφή σε υπηρεσίες. Τα δεδομένα μας (όνομα και τηλέφωνο) έχουν διαρρέυσει, είναι πολύ εύκολο να ισχυριστεί ο κάθε απατεώνας ότι έγινε με την δική μας συγκατάθεση η καταχώρησή τους σε κάποια "υπηρεσία".
Η εταιρεία καρτοκινητής θα όφειλε να ελέγξει κατά πόσο ως συνδρομητής της έχω πράγματι συναλλαγή με την εταιρεία DIMOCO πριν της επιτρέψει να πάρει χρήματα από τον λογαριασμό μου. Ειδικά εφόσον το ζήτημα έχει πάρει τέτοιες διαστάσεις και πλέον η απάτη είναι γνωστή, η στάση του παρόχου είναι συνένοχη.
Κατά τη γνώμη μου, μία μαζική κινητοποίηση εναντίον της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας θα ήταν αποτελεσματικότερη: Αν αναγκοζόταν η Vodafone/Cosmote/Wind κλπ να επιστρέψει χρήματα στον καταναλωτή, θα ήταν η ίδια που θα έβαζε φρένο στη δραστηριότητα του κάθε απατεώνα, τον οποίο ως πάροχος πολύ ευκολότερα μπορεί να αναγνωρίσει και να αποκλείσει. Πραγματικά θα χαρώ να επικοινωνήσω με όποιον έχει παρόμοια θέση και θα ήθελε να κάνει κάτι για αυτό το ζήτημα.
Βαγγέλης
Επικίνδυνος 26/12/2019 +60
Πόσο εγκληματικος εγκέφαλος μπορεί να ειναι κάνεις με εκκρεμείς μηνύσεις για να μπεί φυλακή κατά εκατοντάδες και να εξακολουθεί την εγκληματική δραστηριότητα του;
Μήπως το κράτος είναι συνένοχο; Μήπως οι εταιρείες κινητής τα παίρνουν χοντρά; Γιατί η dimoco δεν είναι ακόμα πρωτοσέλιδο; Τι λιγότερο κάνει από τα μεγάλα σκάνδαλα ασφαλιστικών;
Επικίνδυνος 25/12/2019 00